הפתרונות העסקיים שלנו

WEDO sharper Sales

שפרו את תהליך המכירה שלכם עם פתרונות לעולם המכירות.

אנו מציעים פתרונות חדשניים ומתקדמים בעולם המכירות המאפשרים לנהל את מחזור החיים המלא של תהליך המכירה lead to cash – טיפוח לידים ואישורם, ניהול הזדמנויות, הצעות מחיר והזמנות – הכל כחלק מתהליך אחד, שלם ואינטגרטיבי.

הפתרונות השונים מאפשרים להגביר את היעילות בסביבת עבודה נוחה ואינטואיטיבית, המציגה מצד אחד מבט על אודות תהליכי המכירה ומצד שני מאפשרת ירידה לפרטים הנדרשים לטובת תהליכי הניהול השוטפים.

התהליך מאפשר להציג תמונה מלאה אודות הלקוח, תחומי העניין שלו, היסטורית הפעילות שלו, רכישות קודמות ועוד – כל אלו כדי להתאים את ההצעה עבורו ולאפשר ניהול ממוקד ואיכותי של התהליך עד לסגירת העסקה.

WEDO sharper Service

שפרו את תהליך השירות שלכם עם פתרונות לעולם השירות.

אנו מציעים מגוון פתרונות בעולם השירות, שיאפשרו לכם לנהל מסע לקוח ייחודי ויוצא דופן ולספק ללקוחותיכם חווית שירות מעולה – מסע הכולל שירות רב ערוצי מכל מקום, בכל מכשיר ובכל זמן.

מגוון הפתרונות מאפשרים לכם לפגוש את הלקוחות שלכם היכן שהם נמצאים, ולהעניק חווית שירות רציפה ו-Omni Channel מלא, ללא תלות בערוץ התקשורת בו בוחר הלקוח.

פתרונות אלו מאפשרים לשדרג משמעותית את חווית העבודה של נציגי השירות באמצעות כלים מתקדמים לניהול פניות, צפייה בפניות דומות, הקצאת פניות לנציגים ומנהלים, מעקב אחר טיפול בפניות וביצוע אסקלציה בפשטות וביעילות.
כמו כן, מוצעים פתרונות לניהול אנשי שטח המספקים שירות ללקוחות. 

רכיב ניהול הידע המובנה מאפשר לאתר בקלות תשובות לשאלות לקוחות ומסייע להקטין טעויות.

יישום תהליכי שירות ממוכנים מאפשר לנהל תהליך שירות אחיד, סטנדרטי וסדור, לשפר את שביעות רצון הלקוחות וליצור חווית שירות מעולה.

 

WEDO sharper Marketing

תהליכי השיווק מתמקדים ביצירת חוויה אישית ומותאמת ללקוח.

פתרונות שיווק דיגיטלי (marketing automation) מאפשרים לארגונים לזהות את הלקוחות ולהכיר אותם – במה מתעניינים, מה הם צריכים, מה הם מחפשים – ולהתאים להם הצעות ייחודיות.

פלטפורמות השיווק הדיגיטלי השונות מאפשרות לנהל תהליך שלם מול הלקוח, ליצור קשר אישי ולספק את המסרים המתאימים בערוצים המתאימים ובזמן המתאים.

בנוסף, פלטפורמות השיווק הדיגיטלי מאפשרות גישה לכל מקורות המידע – מניתוח פעילות ברשת וברשתות החברתיות, כולל אינטגרציה למערכת ה-CRM הארגונית – כל אלו מספקים תמונה מלאה אודות הלקוח, טעמיו והעדפותיו.

בזכות כלים מתקדמים כמו A/B testing, שימוש בתבניות דוא”ל מותאמות, ניטור פעילות ברשת ותהליך שיווק מותאם קהל יעד הפלטפורמות מאפשרות ליצור תהליך מקדם, אישי ומותאם תוך הקטנת עלויות והגברת היעילות.

WEDO sharper Collaboration

ניהול קהילות הוא פתרון המאפשר לארגונים לנהל את הקשר עם לקוחות, ספקים, שותפים ועובדים.

הפתרון כולל הקמת ערוץ ייעודי לתקשורת עם בעלי עניין שונים ומאפשר להם ליצור קשר במגוון ערוצים בכל עת, לצרוך מידע אישי ומותאם עבורם ולבצע פעולות בצורה עצמאית, בכפוף להרשאות מוגדרות מראש.

הפתרון מאפשר לנהל קהילות ממוקדות נושא, מותאמות לפי תחומי עניין או תהליכי עבודה, והוא כלי חשוב ומהותי בניהול תקשורת עם בעלי עניין.

 

IOT

IOT הוא פתרון המאפשר לארגונים לקבל מידע בזמן אמת וליצור ממנו חווית לקוח מקושרת וייחודית. הוא מאפשר לארגונים לשפר את ביצועיהם, ליזום פעילות פרואקטיבית מול לקוחות ולחולל הזדמנויות מכירה חדשות.

כחלק מיישום טרנספורמציה דיגיטלית מלאה, אנחנו מסייעים לארגונים לאסוף מידע מיישומים וציוד שהם מציעים ללקוחותיהם ולתרגם אותו לפעילות מול הלקוחות.

ל-Salesforce רכיב ייעודי המאפשר להתחבר לציוד וליישומים הקיימים אצל הלקוחות, לאסוף מידע ולדחוף לביצוע פעולות – כך למשל – כאשר מתגלה תקלה בציוד הקיים אצל הלקוח, תתקבל התראה ב-CRM, שתוביל ליצירת קשר יזום עם הלקוח לטיפול בתקלה, עוד לפני שהלקוח יבחין בה.

:בואו נדבר ביזנס