הם אוהבים את מה שאנחנו עושים
- פרויקט Salesforce גלובאלי עם התאמות מקומיות, שנפרס על פני יותר מ-20 מדינות ברחבי העולם.
- המערכת מבוססת על תהליכי מכירות ושיווק וכולל אינטגרציות ויישום CPQ במדינות נבחרות.
- האינטגרציה כוללת ממשקים למערכות פנימיות בכל מדינה ולמערכות שיווק דיגיטלי, BI ומערכות ERP שונות.
- במסגרת הפרויקט אנו תומכים במשתמשי Adama ברחבי העולם 6/24 באמצעות מרכז התמיכה הגלובאלי שלנו.
- יישום פתרונות חדשניים למחלקת המחקר והפיתוח המבוסס על פתרון על גבי פלטפורמת force.com & APEX.
- היישומים המיועדים לשיתוף ידע בין חוקרים ומנהלים לגבי החלטות אודות מוצרים וכיווני פיתוח, מאפשרים ליישם תהליך דינאמי, מדיד ויעיל.
- במסגרת הפרויקט אנו תומכים כ-800 משתמשים במחלקה ברחבי העולם 6/24 באמצעות מרכז התמיכה הגלובאלי שלנו.
- פיתוח מערכת המיועדת למעל 2000 משתמשים ברחבי העולם הכוללת אפשרויות לשיתוף בידע בין משתמשים, קידום תכניות וניהול תהליכי רישום והסכמה.
- המערכת מבוססת על פלטפורמת Salesforce, בדגש על Sales Cloud, Service Cloud. והתאמות למערכת בפלטפורמת force.com
- הפתרון מתמקד במשתמשים חיצוניים לארגון ומיושם באמצעות Communities Cloud ומלווה על ידי מרכז התמיכה הגלובלי ב- WEDO.
- מערכת CRM המשמשת מעל 400 משתמשים בישראל.
- המערכת מסייעת לארגון ליישם מתודולוגית חווית לקוח מתקדמת, וכוללת יישום מתמשך של מודולים ייעודיים המותאמים לתחום הביטוח והפיננסי.
- המערכת כוללת אינטגרציה למערכות תפעוליות, פיננסיות ופונקציונאליות בעלות לוגיקה עסקית מורכבת.
- מערכת CRM המשתמשת מעל 600 עובדים בישראל.
- המערכת כוללת אינטגרציה למערכות תפעוליות, פיננסיות ופונקציונאליות בעלות לוגיקה עסקית מורכבת.
- יישום הפרויקט כלל הבנה מעמיקה של תהליכים תפעוליים ומסחריים בארגונים גדולים בצד יישום של גישת מפת דרכים להגברת גמישות הפתרון והתאמה מקסימלית שלו לצרכי הארגון.